Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~keepwalking | użytkownik

imię i nazwiskoIzabela Florentyna adresPolska zarejestrowany07.02.2008 @22:25:50 ostatnio na stronie22.01.2015 @19:18:49

ja to ja

profilowe dziełem dobranocki

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty93 komentarze1451 posty na forum51

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sugarmuffin    17.06.2008 @22:52:24
dawno nie byłam, więc czemu nie?może jeszcze coś poczytam,ale nic nie obiecuję.
pozdrawiam.
_______
aguguaguguagugu
~guptasek    17.06.2008 @20:36:33
czasem się boje, że musi wystarczyć...
w każdym razie wiersz napewno wystarczył na rewelke:P
_______
phii
~thorgal5    17.06.2008 @00:53:17
Ok. Z pewnoscia bedzie.
~thorgal5    17.06.2008 @00:49:10

Tak, mozna tutaj znalezc swietne rzeczy.
~thorgal5    17.06.2008 @00:45:26
Dziekuje slicznie Moja takze.

Milo Cie "slyszec"
~WrednaWanilia    16.06.2008 @14:24:05
dziekuję
_______
bum!
~Politruk    16.06.2008 @13:21:56
coś mi się kojarzy z jakąś piosenką SDMu
~thorgal5    16.06.2008 @00:25:28
Dziekuje
~thorgal5    16.06.2008 @00:17:02
Dziekuje za te kilka slow. Milo z Twojej strony.
Rowniez jezeli bedziesz miala ochote napisz.

Pozdrawiam
Artur.
~thorgal5    16.06.2008 @00:09:09
Czesciowo - napewno. Nikt nie jest bez winy. Jednak w glownej mierze splot roznych dziwnych oklicznosci.
~thorgal5    16.06.2008 @00:06:37
Zgubilem sie juz dawno w kwesti samookreslenia i celu.
~thorgal5    16.06.2008 @00:05:07
Sam nie wiem...
~thorgal5    16.06.2008 @00:03:14
Bardzo . Wlasnie cos takiego przechodze....
~fangs    14.06.2008 @22:13:54
za takie rady to nie ma za co dziekowacbo i po co
ja zawsze pamietam ze jadac na Lednice nie mam soboty ani niedzieli, bo wyjezdzamy juz z piatku na sobote przewaznie kolo polnocy a powrot w niedziele kolo poludnia jak czlowiek wroci to tylko spac sie chce ale jak sobie czlowiek przypomni co wczesniej porabial na polach lednickich to az sie usmiech pojawia
alem sie rozpisal:P
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~fangs    14.06.2008 @22:10:25
na drugim razem proponuje wbic sie jak najblizej rybki bo tam jest najciekawiej w tych sektorach bliski tak jakby wszsytko inaczej sie jeszcze toczylo:P
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~fangs    14.06.2008 @22:07:02
no wiesz troche ruchu nie zaszkodzi, choc w sumie i tak przed chwila wrocilem z rowerka no to tam nie mialem okazji raczej za bardzo sie pojawiac, malta obstawia przewaznie prawa strone, po lewej to tylko bylem bedac w kaplicy
a co Ci sie najbardziej spodobalo?
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~keepwalking    14.06.2008 @22:03:41
hahaha wybacz, że nadwyrężam Twoje nogi:D
no po lewej przedostatni sektor
_______
-Co to za zabawa?
-Pogrzeb kartofla
~fangs    14.06.2008 @22:02:43
az wstalem i poszedlem poszukac mapki gdzie to byl ten sektor 8ale mapka sie nie znalazla, ale chyab to bylo po lewej stronie rybki(stojac przed nia)?
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~fangs    14.06.2008 @21:54:58
a gdzie to stalas?:P
no i powiedz mi skad tam dotarlas? albo po prostu skad jestes?:P
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~fangs    14.06.2008 @21:52:07
dobre pytanie chyba 3 albo 4 ale raczej jestem przy opcji 3
a jakie sa Twoje kontakty z Lednica?
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~fangs    14.06.2008 @16:42:44
gdzieś pod koniec, a jak miałem wolne to sobie szedłem w okolice rybki, bo na Lednicy przeważnie jestem jako ratownik msm
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
~patryyska    14.06.2008 @14:18:25
dzięki
~Politruk    13.06.2008 @23:01:39
zadaniem końcówki nie jest szokowanie... szkoda, że nie udało Ci się dobrze zinterpretować wiersza
dzięki za komentarz, bardzo mi się przydał
ostatnio edytowane: 2008-06-13 23:37:29
~szoszon    13.06.2008 @22:52:03
dzięki za komentarza
pozdrawaim
_______
Życie to tylko początek,
W którym czekamy na jego finał.
~fangs    13.06.2008 @22:43:14
dzięki za odwiedzinki i ocenki
jak tylko oczyszcze umysl po sesji to na pewno zerkne co Ty ciekawego prezentujesz
_______
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie" Gandhi
http://www.rajdapiotr.pl - moja galeria
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 22 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt